Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی یادداشت صبر زینب وار حسین همدانی به سرآمد/یک آسمانی دیگر بر زمین نشست

ایران باز هم میهمان خدایی دارد، اما اینبار از سوریه؛
صبر زینب وار حسین همدانی به سرآمد/یک آسمانی دیگر بر زمین نشست

 

بی مهری روزگار در مهرماه۱۳۹۴ پاییز ایران را خزان و دل ایرانیان را داغدار ، اما مهر خداوندی سردار سپاه اسلام را خدایی کرد.

به گزارش خبرنگار" همدان نیوز"،  عید قربان مسلمانان جهان عزا شد و حاجیان در راه خدا قربانی شدند و به جای اینکه حلقه‌های گل بر گردنشان بیاویزند با تابوت سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به وطن بازگشتند و عده ای هم از میهمانان خدایی هنوز در راهند اما میهمانی دیگر از سرزمین بلاخیز و آرامگاه نوه پیامبر خدا، محمد رسول الله(ص) از میهمانان در راه مانده خانه خدا پیشی گرفت و برگشت تا فرودگاه مهرآباد امشب هم میزبان میهمان آسمانی دیگری باشد.

صبر زینب وار حاج حسین همدانی به سر آمد و مدافع حرم از حرم به خدا و همرزمان شهیدش پیوست؛ دلتنگی سردار تمام و دلتنگی داغدارانش شروع شد.

این روزها ایران هنوز داغ شهدای منا را فراموش نکرده و در هر گوشه از این سرزمین مردم به استقبال حاجیان شهید می روند اما همدان میزبان حاجیانی شد که سالم اما با داغ بر دل بازگشتند؛ حالا امروز حاجی همدانی به مردم دیارش خبر از بازگشتی همیشگی داد و قول داد که دیگر از وطنش دور نمی شود و کنار هم وطنانش می ماند؛ مردی که از خاک همدان به پشتیبانی از اسلام رفته بود به خاک شهرش باز می گردد.

سردار سربدار سالها حسرت دوری از همرزمان شهیدش را با صبر و تلاش برای حفظ ارزشها و آرمانهای یارانش فرو خورد و تا امروز ماند تا نسل سوم و چهارم انقلاب بدانند که بازماندگان قافله دفاع مقدس هنوز هم هستند و با وجود آنها است که ایران آرامش را لمس می کند.

می گویند حاج حسین وصیت کرده در خاک شهرش آرام بگیرد و می داند که شهید پروران همدانی برای سرلشگر تازه از سفر رسیده خود سنگ تمام می گذارند.

حالا قلب همدان به تپش افتاده تا زودتر فرزند سفر کرده خود را ببیند و مردم منتظرند تا ۲۰ مهرماه را به پرشکوه ترین میهمانی شهید همدانی تبدیل کنند.

سردار خیالت راحت آرام بگیر در کنار هم‌رزمانت، حرم تنها نمی‌ماند مدافعانی که تربیت کرده‌ای راهت را ادامه می‌دهند، همانطور که گفته بودی "نبرد الی بیت‌المقدس تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد".

سردار سرلشگر، قافله سالار جبهه مقاومت، مدافع حرم و افتخار همدان شهادتت مبارک؛ الحق و الانصاف که سردار پاسدار حاج حسین همدانی، تنها درجه ای که به آن ملقب نبودی و زیبنده‌ات"شهید" بود، درجه جدیدت مبارک.

یادداشت: فرشته اکبری

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن