Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی گزارش کنسرت پاپ، فیلم امشب سینما قدس همدان!

خاطره بازی علیزاده با همدانی ها تکرار شد؛
کنسرت پاپ، فیلم امشب سینما قدس همدان!

کنسرت محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز جمعه در سالن سینما قدس همدان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمد علیزاده پس از گذشته سه ماه از اجرای کنسرت در همدان که 16 و 17 بهمن ماه و در 4 سانس برگزار شد، عصر امروز نیز در دو سانس 18 تا20 و 21 تا23 در سالن سینما قدس همدان به روی صحنه رفت و به طور مجدد با طرفداران خود و علاقمندان به موسیقی پاپ دیدار تازه کرد.

آنچه که شاید به سوال بسیاری از شرکت کنندگان تبدیل شده بود، برگزاری کنسرت در سالن سینما است که برای اکران فیلم ساخته شده و فضایی برای اجرای کنسرت موسیقی نیست چراکه این سالن در اجرای کنسرت ها هم از لحاظ نور و صوت مشکل ساز است و هم تعداد صندلی ها پاسخگوی میهمانان نیست، به طوریکه تعدادی به ناچار به طبقه بالای سالن مراجعه کردند که نه می توانستند چیزی از صحنه را ببیند و هم صدا در این بخش چندان که باید مطلوب نبود.

این شرایط در حالی است که در کنسرت هایی که در سال گذشته در همدان برگزار شد، سالن مجتمع ابن سینا در اختیار گروه های موسیقی قرار گرفت و مشکل صدا و نور و کمبود فضا به این اندازه قابل لمس نبود اما این بار شنیده شد که فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان این سالن را در اختیار این گروه موسیقی نداده  دلیل آن جای سوال دارد.

بارها در رسانه های مختلف به این موضوع اشاره شده که سالن های همدان برای اجرای موسیقی و یا تئاتر مناسب نیست و تجهیزات کافی ندارد اما با این حال مجتمع ابن سینا (به ناچار) گل سر سبد سالن های همدان است و از تجهیزات بهتر و بیشتری برخوردار است و با وجود این شرایط، کنسرت محمد علیزاده در سالن سینما قدس برگزار شد و آنطور که شنیده می شود شهرام شکوهی نیز هفته آینده در این سالن به روی صحنه خواهد رفت.

بگذریم از انتقادات و برسیم به تلاش مؤسسه فرهنگی و هنری آوای هنرور برای برگزاری کنسرت های موسیقی پاپ و سنتی در همدان که از یک سال گذشته حال و هوایی تازه و با نشاط به شهر بخشیده و با توجه به تفریحات و سرگرمی های محدود جوانان همدانی، فضایی تازه ایجاد کرده است.

در سالهای گذشته به هر دلیل با برگزاری کنسرت در همدان مخالفت هایی صورت گرفت و هر از چندگاهی یک کنسرت موسیقی سنتی اجرا می شد و سهم علاقمندان به موسیقی پاپ نادیده گرفته می شد که گویا در دولت تدبیر و امید، تدبیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان همدان، امیدی در دل جوانان زنده کرد و شادی و نشاط را به آنها هدیه داد، البته شاید بهتر است بگوییم سهم بخش خصوصی در این زمینه بیشتر است و با وجود سخت گیری ها و کارشکنی های اداری همچنان تلاش خود را برای ادامه روند برگزاری کنسرت ها ادامه می دهد.

امروز نیز بازیگر اصلی سریال کنسرت های همدان پس از احسان خواجه امیری، احسان حق شناس، مازیار فلاحی و گروه سون، محمد علیزاده بود و با وجود اینکه سه ماه پیش در همدان اجرا داشت دوباره میهمان همدانی ها شد و استقبال خوبی نیز از کنسرت این خواننده به عمل می آمد.

با وجود اینکه شاید در اولین کنسرت های برگزار شده در همدان، انتقاداتی در رابطه با قیمت بلیت کنسرت ها مطرح بود و شرکت کنندگان از گرانی بلیت آن هم بیشتر به دلیل عدم تناسب امکانات و تجهیزات سالن ها گلایه داشتند اما باز هم از کنسرت ها استقبال کردند و بلیت های 70 هزار تومانی کنسرت ها را خریدند و ساعاتی را فضایی مفرح به سر بردند.

در کنسرت محمد علیزاده، شاهد حضور اقشار مختلف سنی و اجتماعی بودیم و از کودکان 5 ساله تا مادر بزرگ و پدربزرگ ها در این کنسرت حضور داشتند و با صدای بلند، ترانه ها را همراه با علیزاده زمزمه می کردند و همین همراهی، علیزاده را نیز به وجد آورد و در این رابطه گفت: حضور پدر و مادرها در کنسرت ها باعث افتخار من است و آنچه که با آن به دوستان هنرمندم فخر می فروشم حضور گرم پدر و مادرها است.

علیزاده از اینکه جوانان به همراه آنکه دوستشان دارند ابراز خوشحالی کرد و گفت: ترانه های من همیشه عاشقانه بوده و خوشحالم وقتی می بینم کسی با این ترانه ها به یاد آنکه دوست دارد، می افتد.

این خواننده پاپ از انتشار آلبوم جدیدش خبر داد و به طرفداران خود وعده داد که این بار هم آلبوم او همچون آبلوم های قبل، پر از عاشقانه ها است که این وعده با تشویق میهمانان روبه رو شد.

شاید یکی از لحظات شیرین اما تلخ این کنسرت، زنده شدن یاد مرتضی پاشایی بود که با پروازش خاطره ای تلخ در ذهن علاقمندان به موسیقی و یا هر ایرانی به جای گذاشت.

علیزاده ضمن بردن نام این خواننده محبوب، گفت: وقتی در کوچه و خیابان مردم، مرگ مرتضی را به من تسلیت می گویند نمی دانند که من آن روز را درگیر فکر او هستم و یادش از ذهنم بیرون نمی رود، هرچند مرگ حق است و همه ما می رویم و من ناراحت مرگ مرتضی نیستم بلکه ناراحت مردن استعدادهای این خواننده جوان هستم.

محمد علیزاده در این کنسرت ترانه های "برگرد"، "جز تو"، "میشه نگام کنی"، "خیلی خوشحالم"، "فکرشم نکن"، "غم دنیاس"، "بی حوصله"، "این اولین باره"، "شهر باران" و ترانه هایی دیگر را اجرا کرد که خاطرات هر گروه از میهمانان با یک ترانه زنده می شد و با تشویق ها و زمزمه کردن این ترانه ها، به خواننده انرژی مضاعف می بخشیدند.

خواننده احساسی موسیقی پاپ در در این کنسرت در پاسخ به هودارانش گفت: من پس از پدر و مادرم، بدون اغراق باید بگویم که عاشق طرفدارانم هستم و همه آنها را دوست دارم، به طوریکه شب های اجرای کنسرت از بهترین شب های زندگی من به شمار می رود.

کنسرت محمد علیزاده در پایان ابراز امیدواری کرد که دوبار در همدان حضور پیدا کند و ترانه هایی از آلبوم جدیدش برای مردم اجرا کند.

فرشته اکبری

نظرات   

 
0 #1 مینا 1394-02-20 17:18
به نظر من که کنسرت خیلی خیلیییییییییییی خوبی بود
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن